Våga inte tro att du är något, din lilla skit.

Ett slag i magen

Sen två

Du står ut

Biter ihop

Det blir väl ändå bättre snart?

 

Det du inte vet,

snart kommer ett helt lag och stå och puckla på dig

Slå, sparka, spotta

Men du kommer bita ihop

Det blir väl ändå bättre snart?

 

Du slutar skolan.

Klär dig i dina finaste klackar och din vackraste klänning.

Den i krämvit spets.

När du somnar på kvällen med tårar på kudden hänger klänningen bredvid.

Som ett minne av en högstadietid som borde blivit lycklig men som slutade med en trasig klänning.

Det kommer inte bli bättre va?


Kommentarer
Postat av: paulina

sv: jag tänkte faktiskt på det igår! och jag har inte en aning om vad jag skulle göra!

2011-10-26 @ 16:26:27
URL: http://fyrkantigknasboll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej! :)



Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



Kika gärna in om du vill vara med :).

Tävlingsinlägget hittar du här:

http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



Kramar Bea :) !

2011-11-01 @ 15:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0