Och allt jag skriver bli samma skit.


Pics: Lilla My
Skriver obegripliga meningar, river upp sår jag låtsas att jag aldrig haft och har rymden-naglar.
Dör lite när jag ser Breaking Dawn.
Äter muffins och snackar om livet med världens bästa.
Bokar biljett till Stockholm Horse Show.
Lite så, fast så himla mycket.


Och sen så hittar jag små guldkorn i en oändlig värld som kallas internet. Sidor där små kattungar trängs med gamla skivor och där snön är bland det vackraste som finns. Lilla My är det senaste fyndet, och åh så mycket fint det är. Har lust att flytta in i varenda bild och stanna där för alltid.

Kommentarer
Postat av: Frida

re: Ja det är det :D

Åh vad mysigt! Folk vet ännu mindre vart Kilafors säger så jag brukar vanligtvis skriva Bollnäs men det var kul att du reagerade i alla fall :D

2011-11-19 @ 12:08:44
URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Sari

Fina bilder!

2011-12-29 @ 12:18:42
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0