Lucka 3; Berätta om din bästa vän

Egentligen har hon funnits med på ett hörn hela mitt liv. Spelat med i bakgrunden, en i mängden. Vi har gått på samma dagis och sedan samma klass och vi har umgåtts med samma kompisar, men vi har ändå inte vart mer än så. Det var först i sjuan, eller kanske åttan som vi började hänga, och nu är hon den som får höra först om något har hänt.
Hon är den snällaste människan jag känner, och medan jag käftar upp mot allt och alla så kan hon inte vara dum. I skolan är hon en av de smartaste jag känner, men så fort det gäller vanliga saker försvinner det och hon är helt borta. Det är bara hon som kan få för sig att beskriva Sundsvall som "en stad som ligger runt Östersjön" och sen inte förstå varför resten av sällskapet faller ut i gapskratt. Hon använder ofta ord som "Woppa", "Tjaskigt" och en massa ord som låter så himla konstigt om någon säger det, men så himla bra när de kommer från henne.
Vi har precis samma humor, och att vara med henne leder till skratt nästan hela tiden. Hon är helt enkelt väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0